Påmelding til Kulturnatt 2024

Har du et arrangement som du tenker kunne vært med i programmet til Kulturnatt? Meld deg på allerede nå!

Vi oppfordrer alle lag, foreninger, organisasjoner og andre interesserte til å delta i årets kulturnatt lørdag 9. november 2024.

Frist for påmelding er onsdag 15. oktober!

Meld deg på Kulturnatt
Kulturnatt I Larvik 2022
Kulturnatt I Larvik 2022 (2)

Om Kulturnatt i Larvik

Kulturnatt er en av Larviks aller største kulturbegivenheter og ble arrangert i Larvik for første gang i 2004. Dette er et gratis arrangement for Larviks folk i alle aldre.

Kulturnatt arrangeres av kulturavdelingen i Larvik kommune, i samarbeid med det frivillige kulturlivet og lokale kulturinstitusjoner, kunstnere, artister og næringsliv.

Arrangementene finner sted overalt i Larvik sentrum. Åh, som vi gleder oss!

Dette er en årlig mulighet til å bli kjent med det fantastiske kulturlivet Larvik har – ja, helt gratis.

Vi gleder oss til å lyse opp byens kulturliv den 9. november!

Har du spørsmål?

Ta kontakt med prosjektleder for Kulturnatt i Larvik, Tine Gran Østby, på e-post tine.gran.ostby@larvik.kommune.no