Nye og innovative omsorgsboliger på Husebyjordet

16 nye omsorgsboliger på Husebykroken i Tjølling er klare for salg

Untitled design (3).jpg

Husebykroken er Larvik kommunes mest moderne og innovative omsorgsboliger. 16 boliger er nå klare for salg: seks doble leiligheter for par og ti ett-roms leiligheter.

Les prospektet til leilighetene her

På Husebykroken skal det være trygt og godt å bo hjemme lengst mulig. Her får du det du trenger for å nyte og glede deg over livet - alene og sammen med andre i et fellesskap.

Husebykroken er utstyrt med mye velferds­teknologi, som skal bidra til en mest mulig selvstendig tilværelse. Dette betyr å kunne klare mer av de daglige gjøremål selv og kunne få økt kontakt med andre, det være seg familie, venner eller naboer.

Her skal det være enkelt å være hjemme, og enkelt å komme seg ut. Det er kort vei til både butikker og flotte turområder. Med egen gjeste­leilighet med plass til familie og venner er det også enkelt å få besøk.

• 10 ett-romsleiligheter - 54m2
  • 6 doble leilgheter for par - 70 m2
  • Totalprisen ligger på mellom 2,6 og 2,8 millioner kroner, med et innskudd på 1,8-1,9 millioner.
  • Felleskostnader og fellesgjeld kommer i tillegg

Hvem kan bo her?
Søknad om omsorgsbolig i Husebykroken Borettslag behandles av Boligforvaltning i Larvik kommune. Husstander som ikke har tilstrekkelig økonomi kan søke om kommunal bostøtte til omsorgsbolig. Ordningen er behovsprøvd.

For mer informasjon om visning og salg, ta kontakt med Larvik kommunes boligforvaltning, tlf: 33 17 10 75

Se bildeserie fra boligene her: