Har du registrert riktige opplysninger?

Larvik kommune sender ut mye digital informasjon. For at du skal kunne motta denne informasjonen må opplysningene dine stemme. Har du husket å legge inn riktig telefonnummer og e-postadresse?

For å kunne motta digital informasjon fra Larvik kommune må man ha lagt inn oppdatert informasjon i kontakt- og reservasjonsregisteret.

Vi sender ut mye informasjon hvor vi bruker dette registeret og da er det viktig at informasjonen om deg stemmer. Har du lagt inn en e-postadresse som ikke lenger er i bruk, eller har registrert feil telefonnummer, vil du ikke få varsling om at vi har sendt deg informasjon.

Mange har lagt inn denne informasjonen ved innlogging i Altinn eller da man opprettet en digital postkasse.

Les mer og gjør endringer på norge.no.